Sposoby na brak siły do biegania


Brakuje Ci energii do biegania? Masz chęci , aby ruszyć się na siły, jednak po prostu z powodu natłoku pracy jesteś bez energii? Jeśli tak – dobrze się składa, że tutaj wpadłeś. Dzisiaj przedstawimy sposoby na odzyskanie energii do biegania.

Napij się zimnej wody

Jest to stary, dobry sposób na pozbycie się senności. Należy wypić szklankę zimnej wody. proste? Proste! Dodatkowo, proponujemy spryskać sobie twarz zimną wodą.
Zimno dla organizmu to szok, który powoduje wydzielanie się adrenaliny, dzięki czemu Twoje serce zaczyna bić szybciej – a co za tym idzie – będziesz w pełni na chodzie z rana.

Zadbaj o węglowodany

Batony energetyczne są idealną przekąską dodającą energii. Możesz zrobić je samemu lub kupić w każdym sklepie. Oprócz batonów, możemy też zjeść papkę:) Oprócz tego, polecamy banany pełne węglowodanów oraz naturalną wodę kokosową.

Szybki przepis na mus z kaszy jaglanej z bananem

Składniki:
– 1 szklanka kaszy jaglanej,
– banan,
– garść suszonych daktyli,
– szczypta cynamony i imbiru.

Kaszę płuczemy i gotujemy. Po ugotowaniu ostudzamy i dodajemy banany, daktyle i przyprawy. za pomocą blendera wszystko mielimy na papkę. Dodajemy wody do odpowiedniej wedle uznania konsystencji.